domingo, 8 de junio de 2008

LETRAS GALEGAS 2007


¿ QUEN DIXO MEDO ?

Pasos misteriosos…..

Sombras sin persoas ….

¿ QUEN DIXO MEDO ?

Ninguén, pero todos o tiñan,

logo se preguntaron:

-¿ QUE É O MEDO ?

O medo é cando a nosa

imaxinación corre polas

corredoiras do

CASTELO DA ESCURIDADE

Un día, eu quedeime soa na casa e tiven medo.

Non sei que pasou, mirei para a pantalla

do ordenador e vin sombras … .

Oía voces e sentía que había alguén pola casa… .

Pero cando a miña irmá e a miña nai

entraron pola porta da casa eu berrei :

- ¿ QUEN DIXO MEDO ?

Se eu dixen iso significa que o medo que

tiven foi porque a miña imaxinación

correu polas corredoiras do

CASTELO DA ESCURIDADE.
Paula M. G. (2ª premio Concurso Letras Galegas 2007)

2 comentarios:

Carmen dijo...

Tu historia me ha gustado mucho,
y no me extraña que haya quedado
en el 2º puesto.
Anque te merecías haber quedado en
el 1º puesto.

Marta dijo...

Me ha encantado tu historia. Estoy de acuerdo con Carmen de que merecías el 1º puesto.
Marta.